Для учнів

Результат пошуку зображень за запитом "олімпіс 2017"

Міжнародні освітні конкурси «Олімпіс 2017 – Осіння сесія»
           
            Запрошуємо учнів 1—11 класів взяти участь у Міжнародних дистанційних освітніх конкурсах «Олімпіс 2017 – Осіння сесія».

        З 1 до 30 листопада відбудуться 5 конкурсів з таких предметів: українська мова і література, англійська мова, математика, інформатика, біологія (природознавство).
         Мета конкурсів – підвищення мотивації учнів до навчання. Це не олімпіада, в конкурсах є завдання різної складності, тому в них можуть брати участь всі учні без винятку.
         Всі учасники конкурсів отримають друковані іменні дипломи і грамоти. Учні з класів, у яких візьмуть участь більше 10 учнів, додатково отримають гру «Олімпіс». Призовий фонд: планшетні комп’ютери, ел. книга і цифровий мікроскоп.
      За додатковою інформацією та паролями звертатися до вчителя початкових класів Бондар Світлани Миколаївни ( каб.108, початкова школа)
         Конкурси «Олімпіс» відбуватимуться з 1 до 30 листопада 2017 р. на сайті www.olimpis.com.ua.
           Взяти участь можна в будь-який зручний час, краще – в комп’ютерному класі (рекомендуємо), а якщо не буде такої можливості – вдома.
Загальна вартість участі одного учня в конкурсах (від 1 до 5 конкурсів):
·        якщо учня реєструє вчитель – 50 грн.
·        індивідуальна участь – 100 грн.

Реєстрація на участь в конкурсах і докладна інформація:
www.olimpis.com.ua
 


http://www.olimpis.com.ua/userfiles/files/plakat.jpg



Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник»

 

 

Генератор завдань на канікули для бажаючих



















 
Проект “Розвиток дитини” разом з Освіта.ua пропонує нову можливість для навчання дітей математиці – “Генератор практичних завдань”. Сервіс слугуватиме дітям відмінним помічником під час набуття навичок виконання простих арифметичних операцій із натуральними числами.

Виконання математичних завдань на додавання, віднімання, множення та ділення, складених “Генератором”, дозволить дітям поступово, не форсуючи та не відчуваючи академічного тиску, вдосконалити свою арифметичну майстерність. А батькам – більше не турбуватись про пошук математичних вправ для своєї дитини.
Також робота над математичними завданнями сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до занять з математики та впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку та пізнання дитини.
З часом актуальність “Генератору практичних завдань” як для батьків, так і для дітей буде лише зростати, адже він здатен постійно підвищувати складність математичних прикладів та з кожним разом переносити дитину ще на однин щабель вище.
Для того, щоб скористатися “Генератором”, необхідно лише ввести потрібні числа, що визначать проміжок, в якому буде працювати дитина, та визначитись із кількістю вправ. Для контролю передбачений лист із вірними відповідями, які ви теж можете завантажити.
Батьки можуть вводити вихідні параметри самостійно або за участю дитини, чи навіть надати їй самій можливість власноруч створити для себе завдання, що неодмінно буде мотивувати її та заохочувати на продовження занять з математики.
Кожне сформоване математичне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.
Завантаження математичних завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

 

 

Робота з обдарованими дітьми 3 клас

Робота з обдарованими дітьми 4 клас

Шкільний тур з математики 2015-2016 н.р.


Інтерактивні ігри

Математика

Додавання і віднімання в межах 10


Розв'яжи рівняння


Порівняй вирази (лічба в межах 20)


Таблиця додавання до 20


Українська мова

Е чи И


Практичні завдання









Заповни таблицю множення


Це завдання допоможе дитині покращити та закріпити навички множення та надалі слугуватиме наочним матеріалом, користуючись яким, вона залучатиме зорову пам’ять і запам’ятовуватиме добутки різних чисел в наданому діапазоні. У завданні дитині необхідно заповнити всі клітинки на перетинах рядків і стовпців, подумки помножуючи відповідно розташовані числа. Додатково, виконуючи завдання, дитина матиме змогу розвивати такі важливі властивості уваги, як зосередженість та переключення, а також тренувати старанність та посидючість.










Вивчаємо симетрію за точками


Це завдання допоможе дитині навчитися дзеркально відтворювати запропоновані графічні об’єкти відносно вертикальної лінії, тобто допоможе їй вивчити таке геометричне поняття, як «симетрія». Дитині необхідно, орієнтуючись на точки та рахуючи їхню кількість, намалювати дзеркальне відображення вже наявних чотирьох половинок, щоб усі зображення набули цілісного вигляду. Виконуючи завдання, дитина тренуватиме увагу, зорово-моторну координацію, дрібну моторику, просторове сприйняття та уявлення, а також терпіння та посидючість.








Вивчаємо дзеркальну симетрію


Це завдання допоможе дитині навчитися дзеркально відтворювати запропоновані графічні об’єкти відносно вертикальної та горизонтальної ліній, а отже, допоможе вивчити таке поняття, як «симетрія». Особливість завдання полягає в тому, що на полі наявні лише дві четвертинки цілого зображення, яке вона мусить намалювати, застосовуючи принцип симетрії. При цьому дитині треба уважно рахувати точки та постійно орієнтуватись на осьові лінії. Виконуючи завдання, дитина тренуватиме увагу, зорово-моторну координацію, дрібну моторику та просторове сприйняття.




Вправа на розвиток довільної уваги

Дитяті дають аркуш паперу, кольорові олівці і просять намалювати в ряд 10 трикутників. Коли ця робота буде завершена, дитину попереджають про необхідність бути уважним, оскільки інструкція читається лише один раз. "Будь уважним, заштрихуй червоним олівцем третій, сьомий і дев'ятий трикутники". Якщо дитина перепитує, відповісти - хай робить так, як зрозумів. Якщо дитя впоралося з першим завданням, можна продовжити роботу, поступово ускладнюючи завдання.


Вправа на розвиток спостережливості

Запропонуєте дитині гру: "Уважно оглянь кімнату і знайди предмети, в яких є круг, коло". Малюк називає предмети - годинник, основа олівця, вимикач, ваза, столик. Можна провести цю гру у формі змагання для групи дітей, придумуючи аналогічні завдання.


Гра на розвиток пам'яті

У цю гру можна грати з дитям, наприклад, під час тривалих поїздок. Дорослий починає цю гру і говорить: "Я поклав в мішок яблука". Наступний гравець повторює сказане і додає що-небудь ще: "Я поклав в мішок яблука і банани". Третій гравець повторює всю фразу і додає що-небудь від себе. Можна просто додавати по одному слову, а можна підбирати слова за алфавітом.


Гра для тренування мислення і кмітливості 
"Як це можна використовувати?"

Запропонуєте дитяті гру - знайти якомога більше варіантів використання будь-якого предмету. Наприклад, ви називаєте слово "олівець", а малюк придумує, як його можна використовувати - писати, малювати, використовувати як паличку, указку, градусник для ляльки, вудку і так далі.


Тест "Безглуздості" - для оцінки
 образно - логічного мислення

Покажіть малюкові картинку, на якій намальовані різні безглуздості і попросіть його уважно розгледіти картинку і сказати, що намальоване неправильно. Попросіть дитину пояснити, що саме невірно в цих безглуздих ситуаціях. На все завдання відводиться 2 хвилини. Добре, якщо маля за цей час відмітить більше 8 безглуздостей.


Тест для першокласників:

Назви своє прізвище, ім'я, по батькові;
- Скільки тобі років? А скільки буде через рік? А через два?
- Як звуть твоїх батьків?
- Вранці ти снідаєш, а вдень...?
- Порівняй літак і птицю. Що у них спільного, чим відрізняються?
- Футбол, гімнастика, теніс, плавання - це...?
- Що потрібно зробити, щоб вода в чайнику закипіла?
- Ніж, що це? Велосипед, що це? Кілограм, що це?
- Порівняй квадрат і прямокутник. Що у них спільного, чим відрізняються? Які ще геометричні фігури ти знаєш?
- У якій країні ти живеш? Яка твоя адреса?
- Береза, дуб, осика - це...?
- Яких домашніх, диких тварин ти знаєш? Чому їх так називають?
- У корови - теля, у собаки - ..., у коня - ...?
- Чому раніше, ніж пройде поїзд, опускається шлагбаум?
- Огірок, помідор, морква, буряк - це ...?
Подивіться, з якою групою питань дитині вдалося впоратися менш успішно, і приділіть цій стороні словникового мислення особливу увагу.




Немає коментарів:

Дописати коментар